Kun je nog een demo aanvragen voor Condor? Kun je rekenen op service of een training volgen? En kan de implementatie van Condor doorgaan? Jazeker, wij zijn gewoon aan het werk. Online weliswaar. Want ook onze mensen werken vanuit huis. Om jou zo goed mogelijk van dienst te kunnen zijn, werken we met diverse online tools. Zo implementeerden we afgelopen dinsdag Condor bij een nieuwe klant. Dat deden we via Google Meet. Siert Saes, adviseur Condor: “Via dit platform hebben we met 4 mensen de hele dag samengewerkt. Dat ging prima. Ik kan mijn scherm delen en laten zien wat ik doe. De klant kan dat via een 2e scherm direct na doen. Ideaal.” Helemaal hetzelfde is het natuurlijk niet. Siert: “Af en toe kruipt er een kind bij iemand op schoot of hoor je allerlei geluiden. Iedereen werkt vanuit huis, dus dat geeft soms grappige situaties.”
Vandaag demonstreren we Condor aan een geïnteresseerde organisatie. Hierbij zijn 3 mensen betrokken en ook dat gaat online door. Hiervoor gebruiken we Microsoft Teams. Deze tool zetten we ook in voor de interne organisatie. Zo kunnen meetings gewoon doorgaan.
Bij sommige klanten zijn online platformen zoals Skype geblokkeerd voor contact met externen. Dat heeft bijvoorbeeld te maken met de belasting van het netwerk. “Ik heb dus ook heel veel telefonisch contact. Als we dan schermen moeten delen, gebruiken we bijvoorbeeld een tool als CrankWheel Screen Sharing,” zegt Siert.
Heb je vragen over onze dienstverlening onder deze bijzondere omstandigheden? Neem gerust contact op. Wij staan je graag te woord. Liever een gezicht erbij? Dat is, met behulp van online tools, geen probleem.